Saturday, March 20, 2010

bengang 5

Cerita bengang lagi..................... Minggu lepas sekolahku di odit.Aku dah bagitahu Kerani cuti bedah apendix,tapi juruodit tu nak datang juga buat odit ,ape nak buat aku pun sibuklah tepon kerani ,kesian dia,dahlah mengandung kena bedah pulak.masalahnye semua akaun disediakan oleh kerani.kureng asem betul odit.sebenarnye dah 3 tahun sekolahku odit diurus dengan baik tanpa syarat atau teguran.sepatutnye tahun ni dapat Odit terbaik.Tapi punya sengal punya odit. dia keluarkan surat teguran kerana cek pelanggan tidak di tunai setelah 3 bulan sepatutnye dah jadi cek mati ,tapi pihak sekolah masih tidak masukkan balik tunai ke buku tunai dan lajur dalam paskom tak betul. iks...iks.. punya la kerani aku tu bagus masih tak betul juga.tak apela tak dapat anugerah pun tak apelah.ape boleh buat kerani sakit.aku pun bukan ngidam sangat anugerah tu.
Besuknyebila aku tepon kerani yang tengah sakit tu,kerani kata cek boleh laku 6 bulan bukan 3 bulan.punyelah aku bengang ape ni juruodit pun taktahu cek sekarang boleh laku 6 bulan dia tak tahu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,sebenarnye aku pun taktahu.kurang2nye aku bukan juruodit.ceh! juruodit memalukan........................tak habis lagi besuknye dia tepon nak dokumen itu,ini,minit mesyuarat itu ,ini. masa dia odit tu dia tak semak ke betul2.Bengang betul.Kalau tak bagi anugerah cakapla taknak bagi. jangan sengaja mencari salah,Semua dokumen ada dalam fail yang diberi padanye.agaknye juruodit ni nak sessuatu ke .isk...isk....................bengang....................tak sedar masa dia tepon tu aku maki dia depan atuk mawi.........he.....he......

No comments:

Post a Comment